2016. február 27., szombat

Krémleves krumpliból

Sejtelmes, selymes, színes, ízes, és maradék főzőléből főtt.

Ezt a rakott kelt csináltam ma (nem mellesleg fagysztóból kiszedett főtt rizs felhasználásával):


Mivel lustanapot tartottam, nem terveztem levest főzni, de a kelkáposzta forrázó vize olyan finom illatú volt, hogy elcsábultam. Gyorsan leszűrtem (kömény és fokhagyma volt benne a só mellett), tettem bele egészben hagyott sárgarépákat, petrezselyemgyökereket és egy darab zellert. Kis idő múlva pár darab felkockázott krumplit is.

Mikor megfőttek a zöldségek, a gyökereket kiszedtem, a több részét pedig elturmixoltam.

Készítettem joghurtból és keményítőből egy kis "sűrítő anyagot", beleöntöttem a levesbe, és visszatettem a fazekat a tűzre.

Amikor felforrt, beletettem a felkarikázott főtt répát és petrezselyemgyökeret, egy marék zöldborsót, és pár percig forraltam. A végén került bele petrezselymlevél is.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése